112

   Din nou.Stau si ma gandesc.Oare?oare ce?chiar ii pasa…nu stiu.privesc din nou cerul…si ma gandesc ce e in capul meu.fluturi,flori sau o imaginatie macabra ce vede un negru chip in albul pur al infinitului.pierduta in idei si fotografii.trairi ale mele.pictate intr-o falsa culoare.[sunt in vacanta.daca se poate spune asta.dezamagirea mi se citeste pe chip.sper sa scap de ea.din toate punctele de vedere.recunosc mi-e teama de un nou inceput.suna atat de stupid.nici eu nu mai cred ce spun.ma ascund in spatele unor cuvinte care in definitiv nu-mi ofera niciun fel de protectie.ma mint singura.inchid paranteza]nu pun punct.ma victimez din nou.un lucru bun nu ma mai invart in cerc.cel putin asa cred.m-am saturat sa ma lamentez.

 opresc ceasul.nu ma intorc.iarta-ma.nu mai pot asa.nu.this is my life.[]

mediteaza si tu….si vezi daca ajungi la o concluzie.2M

Lasă un comentariu